اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

شاهکار ماندگار اکبرالقراء : حجرات ق شرح توحید

بسم الله الرحمن الرحیم

حجرات ق مصطفی!! با وجود تلاوت های متعدد و فراوانی که استاد مصطفی اسماعیل از این دو سوره دارند، اما همه علاقه مندان به قرائت قرآن با شنیدن این عبارت فقط به یاد یک تلاوت می افتند : حجرات ق شرح توحید. تلاوت فاخر و باشکوه و ماندگاری که از مشهورترین و معروف ترین اجراهای استاد به شمار میاد و کمتر کسی هست که این تلاوت جاودانه و خاطره انگیز رو نشنیده باشه. و بعضی ها هم معتقدند بهترین تلاوت عمر استاد هست.

خوشبختانه نوار این تلاوت با کیفیت بسیار خوبی ضبط شده و در دسترس هست (که قبلاً هم در وبلاگ قرار گرفت) اما اخیرا نسخه جدیدی ازش منتشر شده که هرچند کیفیت متوسطی داره اما همراه با صدای مجری مراسم هست که در ادامه خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم و در کنار اون، مطالبی در زمینه تحلیل و مقام شناسی تلاوت و همچنین چند اجرای تقلیدی از این تلاوت با صدای قاریان نوجوان ایرانی انتخاب کردم که امیدوارم مورد توجه و استفاده قرار بگیره.





لطفا به ادامه مطلب بروید:
۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۷
جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

ده تلاوت از اساتید معروف مصری در کشور عراق

بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که قبلاً اشاره شد، اکثر قاریان معروف و قدیمی کشور مصر از استاد مصطفی اسماعیل و عبدالباسط و منشاوی گرفته تا شیخ کامل یوسف و محمود علی البنا و محمود خلیل الحصری و شعیشع و ... همگی به عراق سفر کرده و در این کشور در محافل مختلفی به تلاوت پرداختند. دو تلاوت از مصطفی اسماعیل و همچنین تلاوتهای محفل تاریخی استاد عبدالباسط وشعیشع و شعشاعی در حرم کاظمین رو در پست قبلی قرار دادم، بنا به درخواست دوستان ده تلاوت زیبای دیگر از اساتید معروف و قدیمی مصری که در کشور عراق انجام شده رو در این پست تقدیم می کنم:


استاد محمد صدیق منشاوی و محمود خلیل الحصری


لطفا به ادامه مطلب بروید:

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم
آخرین روز از ماه ذی القعده، سالروز شهادت حضرت امام محمدتقی علیه السلام رو تسلیت عرض میکنم و به همین مناسبت یکی از محافل تاریخی و جاودانه مرحوم استاد مصطفی اسماعیل که در کاظمین و در جوار مرقد مطهر امام جواد و جد بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم علیهما السلام برگزار شده رو به محضر شما عزیزان تقدیم می کنم.



لطفا به ادامه مطلب بروید:

۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۰