اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که قبلاً نوشته بودم برای عید امسال یک هدیه و عیدی ویژه در نظر داشتم، ولی متاسفانه آماده کردن این هدیه بیشتر از زمانی که فکر می کردم وقت گرفت و نتونستم به موقع تقدیم کنم، و امروز با چند هفته تاخیر برای شما عزیزان قرار میدم که امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده کنید، این هدیه چیزی نیست جز :

ترجمه فارسی و زیرنویس شده مصاحبه تصویری استاد مصطفی اسماعیل

فایل اصلی این مصاحبه رو قبلاً در وبلاگ گذاشته بودم و در موردش توضیح دادم (در این پست)، که همون موقع هم بعضی از عزیزان خواسته بودند که ترجمه مصاحبه رو آماده کنم، ولی مشکلی که وجود داشت این بود که اولاً کیفیت صدای مصاحبه پایین بود و خیلی جاها اصلاً واضح نبود، مشکل مهم تر این بود که استاد با لهجه  مصری صحبت می کردند که تفاوت خیلی زیادی با عربی فصیح داره و ترجمه کردنش خیلی سخت هست، برای همین هم کلاً بی خیال ترجمه این مصاحبه شده بودم(!) تا دو-سه ماه قبل که با دوست عزیز مصری، استاد محمد حلمی برکات آشنا شدیم -که مطمئناً بدون کمک این بزرگوار، امکان ترجمه مصاحبه وجود نداشت- ایشون هم لطف خیلی بزرگی کردند و جمله ها و اصطلاحات لهجه مصری که در این مصاحبه به کار رفته رو به صورت  فصیح برای بنده نوشتند تا به لطف خدا تونستم مصاحبه رو به صورت کامل و نسبتاً دقیق ترجمه کنم.

البته مطمئناً در این کار اشکالات زیادی هست ، ولی تقریباً نزدیک به دو ماه تا جایی که می تونستم روش کار کردم و نتیجه اش چیزی شد که مشاهده می فرمایید، این شما و این هم ترجمه مصاحبه تصویری اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل:

 

-دانلود با کیفیت متوسط و حجم 55 مگابایت:

http://www.aparat.com/v/O7nj5

 

-دانلود با کیفیت خوب و حجم 95 مگابایت:

http://cld.persiangig.com/download/ebohbfXpSw/Mustafa%20Ismail-Interview.mp4/dl

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی