اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

فیدیوهات رمضانیه

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی رو تبریک عرض می کنم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی رو در این ماه عزیز دارم.



باز هم ماه رمضان اومده و نوبت به پخش "فیدیوهات رمضانیه" رسیده! خوشبختانه امسال هم تلویزیون مصر سنت زیبای این چند ساله اش رو ادامه داده و باز هم شاهد پخش تلاوتهای نادر و منحصر بفرد از اساتید بزرگ قرآن هستیم. و طبق اطلاعاتی که تابحال منتشر شده ظاهرا جناب عبدالعزیز عمران و همکارانشون برنامه های بسیار ویژه ای برای امسال تدارک دیده اند!! از جمله پخش اولین تلاوت تصویری از استاد مرحوم کامل یوسف البهیتیمی (که تا قبل از این، هیچ فیلمی از این استاد در دسترس نبوده) هم چنین تلاوتهای تصویری از استاد مصطفی اسماعیل (مربوط به سال 1962) و استاد منشاوی و طه الفشنی و...



ان شاء الله وبلاگ اکبرالقرا مطابق معمول این چند ساله، امسال نیز این تلاوت های تصویری رو به محضر شما قرآنیان عزیز تقدیم خواهد کرد! منتها با چند تفاوت نسبت به سال های گذشته!!

اولاً برخلاف سابق که تلاوت هر شب رو در پست جداگانه ای میذاشتم امسال مجموعه تلاوتها رو در یک پست ثابت قرار میدم که ان شاء الله هر روز بروز رسانی میشه و تلاوت های جدید به همون صفحه اضافه میشه.

ثانیا اینکه در سال های گذشته این افتخار رو داشتیم که از نسخه های باکیفیتی که استاد عزیزم آقاماجد شخصاً زحمت ضبط و انتشار اون ها رو می کشیدن استفاده کنیم؛ اما از آنجا که ظاهراً امسال اکثر تلاوتها دو قسمتی هستن و آقا ماجد هم تصمیم گرفتن تلاوت ها رو بعد از پخش هر دو قسمت و فقط بصورت کامل قرار بدن؛ بنابراین ان شاء الله نسخه های مختلفی که هر روز و بعد پخش هر تلاوت در سایت های عربی منتشر میشه رو در اسرع وقت در کانال آپارات و وبلاگ قرار میدم تا دوستان زیاد منتظر نمونن!! اما بعد از پخش کامل هر تلاوت، می تونید این تلاوتها رو به صورت کامل و ترکیب شده و با کیفیت عالی از وبلاگ وزین "صوت السماء" دانلود بفرمایید:

http://sotossama.blog.ir/post/19


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی