اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

چند هفته قبل بود که انتشار دو عکس نادر و بسیار زیبا و منحصر بفرد از دوران جوانی استاد عبدالباسط، همه علاقه مندان را غافلگیر کرد:

http://iqna.ir/fa/news/3489699

خیلی زود این دو عکس در صفحات مجازی و کانال ها و گروه های تلگرامی پخش شدن و با استقبال زیادی هم مواجه شدن، هرچند مطابق معمول کمتر کسی (حداقل در کشور ما) اسمی از صاحب اصلی این عکس ها به میان آورد! خوشبختانه این ناشر محترم جدیداً عکس های نادر و زیبای دیگری هم منتشر کرده که تصمیم گرفتم همه این تصاویر رو بصورت یکجا در این پست وبلاگ قرار بدم (هر چند عزیزانی که کانال تلگرام رو دنبال میکنند اکثر این تصاویر رو دیده اند!)

و اما ناشر این عکس ها که قبل از هرچیز باید از ایشون تشکر کنیم؛ جناب "شیخ ولید شاهین" از مبتهلین و منشدین مصری و از شاگردان مرحوم شیخ محمد الهلباوی هستند که این تصاویر زیبا و منحصر به فرد رو برای اولین بار در فضای مجازی و در معرض دید عموم قرار دادن! و البته این وعده رو داده اند که در ادامه باز هم نوادر جدیدی از آرشیو خودشون منتشر خواهند کرد ان شاءالله.


- ابتدا دو تصویر زیبای دوران جوانی استاد عبدالباسط:


  



- این هم دو عکس نادر از استاد مصطفی اسماعیل:


 




- تصویر زیبای استاد شعیشع در سنین جوانی:




- عکس جدید و باکیفیت از استاد مرحوم محمود رمضان:




- و در نهایت، نسخه جدید و باکیفیت عالی از عکس معروف استاد عبدالباسط در ماشین شخصی (دهه پنجاه میلادی) :




* ضمن این که روز گذشته عکس جدید و بسیار زیبایی از استاد محمد صدیق منشاوی برای اولین بار منتشر شد (که البته این عکس ارتباطی به آرشیو شیخ ولیدشاهین نداره!) و این طور که گفته شده مربوط به اواخر عمر استاد یعنی تقریبا سال های 1967 یا 1968 میشه:



* هم چنین دو عکس از دوران جوانی استاد احمد نعینع اخیرا منتشر شده که دیدنش خالی از لطف نیست:


  


نظرات (۳)

از جناب ولید شاهین ممنونیم.

ان شاء الله نوادری ک دارند را زودتر منتشر کنند.

از مدیر محترم وبلاگ،آقا مصطفی بابت پرداختن ب امور قرآنی و اکبرالقرا هم

تشکر فراوان داریم و امیدواریم همچنان در این راه از پیشگامان باشند.

ان الذین جاهدوا فینا،لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین
سلام علیکم
با تشکر از زحمات و پیگیری های جناب عالی
چهار شنبه مورخه ۱۲ خرداد رادیو قران شاهکار فرقان مزمل قیامه را از استاد نقشبندی در ساعت ۱۱ شب پخش کرد اما این نسخه هم مثل خیلی از تلاوت های دیگه رادیو قران دستکاری شده بود ودر پایان ایه ۲۵ سوره قیامه به ناگاه به پایان می‌رسید،اگر نسخه کامل این تلاوت در اختیارتون هست لطفا اونو برای ما آپلود کنید.متشکرم!
پاسخ:
علیکم السلام، متاسفانه همه نسخه هایی که از این تلاوت وجود داره ناقص هست و اواخر تلاوت ضبط نشده.کاملترین نسخه ای که ازش هست رو براتون میذارم،به مدت 60 دقیقه که تا آیه 29 سوره قیامه رو میخونه، توثیق تلاوت رو هم "دمیاط1962" نوشتن:
http://www.mediafire.com/?i4778vsshx9vzym
متشکرم!
پاسخ:
🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی