اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام شریف ماه رجب؛ در مورد چند تغییری که در وبلاگ دادم اجازه میخوام توضیح مختصری بدم:


- تغییر اول مربوط به قالب و عکس هدر هست، که باید از دوست بسیار عزیزی که زحمت طراحی اون رو کشیدند (و البته نخواستند نامشان فاش شود!) نهایت تشکر و تقدیر رو داشته باشم، جزاه الله خیرالجزاء.

با توجه به تصویری که در هدر جدید وبلاگ قرار گرفته، مناسب هست نسخه اصلی و کاملش رو هم قرار بدم و در موردش توضیح بدم:

عکس زیبا و معروف استاد مصطفی اسماعیل که در سال 1956 در لبنان گرفته شده؛ و مربوط هست به مراسمی که از طرف مقامات عربستانی جهت تقدیر و بزرگداشت استاد برگزار شده بود (إحتفال لتکریم الشیخ مصطفى إسماعیل من عاهل السعودیة)

نکته جالب در این تصویر، عکس جمال عبدالناصر هست که در گلدان جلوی استاد و در لابلای گلها قرار داره! که یکی از هواداران لبنانی ناصر، این عکس رو مقابل استاد گذاشته بود (جمال عبدالناصر در سال 1956 رئیس جمهور مصر شد، و در اون سال ها طرفداران زیادی در کشورهای عربی از جمله سوریه و لبنان داشت..)




- تغییر دوم در مورد طبقه بندی موضوعی هست، که تابحال فقط 20 موضوع کلی رو شامل میشد، اما سعی کردم دسته بندی دقیق تری انجام بدم که در ستون سمت راست وبلاگ مشاهده می فرمایید (از جمله دسته بندی مطالب بر اساس نام قراء، و همچنین مرتب کردن تلاوتهای شیخ مصطفی به تفکیک سوره) تا دسترسی به مطالب قدیمی وبلاگ آسان تر بشه.


- مطلب بعدی در مورد کانال تلگرام اکبرالقراء هست؛ با توجه به استقبال زیادی که این روزها از کانال ها و گروه های تلگرامی میشه ان شاء الله بعد از این، تمرکز ما هم بیشتر روی کانال خواهد بود(!) که اگه خدا بخواد به صورت منظم مطالب جدیدی قرار میدم. البته در همین چندهفته ای هم که از راه اندازی کانال میگذره استقبال نسبتاً خوبی شده و مثلاً تلاوتهایی که قبلاً در وبلاگ میذاشتم وشاید 50 نفر هم دانلود نمیکردن، در کانال بیشتر از هزار بازدید کننده داشته!! ضمنا دوستان اگر تلاوت خاصی از شیخ مصطفی و سایرقراء میخوان و یا نظرات و پیشنهاداتی دارن از طریق تلگرام هم ان شاء الله در خدمت هستم: akbarolqorra@



نظرات (۸)

درود بر شما. از آن برادر بزرگوار بابت طراحی این هدر زیبا نهایت قدردانی را

می نمایم.

از شما هم بابت تغییرات در وبلاگ متشکرم و یک گله دارم.

آیا شما نفرمودید ک جایی نمی روم و همینجا هستم؟؟؟؟؟

آیا ب کل وبلاگ را تعطیل کرده و کاملا ب تلگرام می پردازید؟؟؟؟؟؟؟

راستی،تلاوت این محفل  تکریم جناب شیخ را ندارید؟؟؟؟
پاسخ:
سلام، اولاً از شما هم بخاطر زحماتی که در این زمینه کشیدین ممنونم!
من که نگفتم میخوام در وبلاگ رو ببندم و کلاً کوچ کنم تلگرام!! منظورم فقط این بود که ان شاء الله سعی می کنم در کانال مطلب بیشتری بذارم، البته اکثرا همین چیزهایی هست که قبلاً در وبلاگ گذاشته بودم و کنارش بعضاً مطالب جدید.
چند تلاوت که در لبنان1956 خوندن موجود هست، اما این که در محفل تکریم بوده یا خیر مشخص نیست.
سلام. شما تلگرام را بروی کامپیوتر نصب کرده اید؟؟؟؟؟

لطفا بنده را راهنمایی نمایید ک بروی سیستم نیز تلگرام را نصب نمایم.

سپاس فراوان
پاسخ:
سلام، از این صفحه میتونین نسخه ویندوز تلگرام رو دانلود کنین:
http://soft98.ir/internet/messenger/17521-Telegram-Desktop.html
http://www.android30t.com/install-desktop-telegram
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۷ سید رضا محمدی
سلام آقا مصطفی ممنون از زحمات بی کران شما
تلاوت سوره عبس.تکویر.مطففین استاد محمد صدیق منشاوی که مجلسی هم هست رو میخوام .من دارم ولی متأسفانه کیفیت پایین داره ممنون 
پاسخ:
علیکم السلام
چشم، ان شاء الله در اولین فرصت میذارم.
سلام و تبریک... برام جالبه کی تونسته تشخیص بده تو گلدان عکس عبدالناصر بوده! مگه این که خودش تو اون محفل حضور داشته...

در مورد کانال تلگرام، با این حال من هنوز وبلاگ رو ترجیح میدم چون پایدارتر هست!! و امکان جستجو و چیزای دیگه داره. در نتیجه دوست دارم وبلاگ همچنان پا برجا باشه... والامر الیک...
پاسخ:
علیکم السلام
توضیحاتی که درباره عکس نوشتم به نقل از نوه استاد (علاء حسنی) هست، چندوقت قبل ازش در مورد تاریخ این عکس سوال کرده بودم و ایشون هم لطف کردن و نسخه اصلی عکس رو همراه این مطالب که بگفته خودشون در پشت عکس نوشته شده بود منتشر کردن.
بله، مزایای وبلاگ که قطعاً بیشتر از تلگرام هست. اما تلگرام بازدیدکننده های خیلی بیشتری داره! فعلاً سعی می کنم هر دو تا رو با هم جلو ببرم،تا ببینیم خدا چی میخواد...
سلام. تلویزیون لبنان در چ سالی تأسیس گردید؟؟؟

امیدوارم ویدیو این محفل در آرشیو تلویزیون لبنان باشد
پاسخ:
سال 1958، یعنی دو سال بعد از این محفل تاسیس شد!
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۲ محمد حسین امینی
سلام آقا مصطفی. خوب هستید خدا رو شکر؟
آقا من چند وقت تو فضای مجازی نبودم، دم شما گرم. حسابی گل کاشتی. پست های خیلی جالبی از اکبرالقراء گذاشتی. خدا خیرت بده.
به شخصه خیلی استفاده کردم و منتظر پست های بعدی درباره اکبرالقراء هستم. راستی کسانی مثل بنده هستند که تلگرام ندارند. ممنون میشم اگه کانال تون و وبلاگ هماهنگ و یکسان باشند
پاسخ:
علیکم السلام، ممنون از نظر لطفتون.قبلاً هم توضیح دادم مطالبی که تو کانال تلگرام میذارم اکثراً همون چیزهایی هست که در وبلاگ گذاشته بودم، اما شاید بعضاً نکته های جدیدی هم بهش اضافه کنم!
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۸ خط تولید سنگ مصنوعی
سلام
واقعا وبلاگ خوبی دارید مطالب مفید و ارزنده ای ارائه دادید استفاده کردیم ممنونم 
پاسخ:
🌹🌹
۰۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۵ علی زیرایی
وب خوبی دارید استفاده کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی