اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست یکی دیگر از محافل تاریخی استاد مصطفی اسماعیل را به محضر شما عزیزان تقدیم می کنم. این محفل در سال 1968 میلادی و در منطقه عابدین در قاهره انجام شده، و شیخ مصطفی اسماعیل همراه با مرحوم ابوالعینین شعیشع به اجرای تلاوت قرآن پرداختند.

 

 

 

 

استاد مصطفی اسماعیل / سوره نحل 83-51 و 91-89 / قاهره - سال 1968 میلادی / 52 دقیقه

http://s6.picofile.com/file/8207002468/MustafaIsmail_Nahl_Abedin_1968.mp3.html

 

استاد ابوالعینین شعیشع / سوره قمر و الرحمن/ قاهره - سال 1968 میلادی / 39 دقیقه

http://s3.picofile.com/file/8207011926/shoaysha_qamar_alrahman_Abedin_1968.mp3.html

 

* تلاوت استاد شعیشع در این محفل از جمله نوادری هست که توسط مرحوم ابراهیم قاسم (سمیعه معروف شیخ مصطفی) ضبط شده بود، و ماه گذشته جناب حسام السقاء (خواهر زاده و صاحب گنیجنه تسجیلات ابراهیم قاسم) این تلاوت رو برای اولین بار در اینترنت متشر کرد.

 

قصر عابدین از مناطق تاریخی شهر قاهره که محافل قرآنی زیادی در آن برگزار میشد و تلاوتهای متعددی از اساتید معروف مصری که در این مکان قرائت شده موجود هست

 

* یک خاطره جالب از شیخ مصطفی و شعیشع نقل شده که شنیدنش خالی از لطف نیست؛ در سفری که استاد مصطفی اسماعیل و شعیشع به همراه عبدالباسط به مکه داشتند، مادر مرحوم شعیشع نیز به همراه ایشان و برای انجام حج اومده بود. یک شب یکی از اشراف سعودی در شهر جده اساتید رو برای تلاوت قرآن به منزلش دعوت کرد، اما استاد شعیشع همان شب همراه با مادرش برای انجام فرایض حج به مکه رفته بود و فقط عبدالباسط و شیخ مصطفی در این محفل تلاوت کردند؛ صبح روز بعد که شعیشع پیش مصطفی و عبدالباسط برگشت، مشاهده کرد که این دو استاد مبالغی که بعد از تلاوت شب قبل دریافت کرده بودند رو به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و سهم شعیشع رو کنار گذاشته بودند! شعیشع با تعجب گفت من که با شما نبودم و تلاوتی نداشتم که مزدش را دریافت کنم. اما شیخ مصطفی جواب داد: سهمت رو بگیر و حرفی نباشه!! (نقل به مضمون!)

 

 

استاد مروت به همراه اساتید مصطفی اسماعیل و عبدالباسط و شعیشع در سفر حج

 

نظرات (۱)

سلام. از استماع این تلاوت؛حظ معنوی فراوان بردم.خدا،شر دنیا و آخرت را از شما دور و خیر دنیا وآخرت را نصیبتان گرداند.

از محافل مشترک استاد و سایر قرا بویژه شیخ عبدالباسط هم قرار دهید.تشکر
پاسخ:
علیکم السلام، تلاوت استاد عبدالباسط در حضور مصطفی اسماعیل:
http://mustafa-ismail.blog.ir/1393/04/06-2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی