اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت مخاطبین محترم وبلاگ اکبرالقرا، و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، امیدوارم طاعات و عبادت همگی در این ماه عزیز مقبول درگاه حق باشه و ما رو هم از دعای خیر فراموش نفرمایید؛

با توجه به این که حدود یک ماه هست که سایت بلاگفا دچار مشکل شده و نمیشه پست جدیدی گذاشت، تصمیم گرفتم که موقتا در اینجا شعبه جدید وبلاگ رو راه اندازی کنم(!). إن شاء الله هر وقت که مشکل بلاگفا حل بشه، مجددا در وبلاگ سابق در خدمت دوستان خواهم بود.





در اولین پست، طبق روال همیشگی(!) یکی از تلاوت های بسیار زیبا و دلنشین و کمتر شنیده شده از اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل رو انتخاب کردم که به محضر شما بزرگواران تقدیم می کنم، تلاوتی کوتاه از آیات الصیام (آیات 183 به بعد از سوره بقره که مربوط به احکام روزه هست) که در مسجد الاقصی قرائت شده. زمان دقیق این تلاوت  مشخص نیست و ذکر نشده، اما با توجه به سبک و صدای قدرتمند استاد بنظر میاد که مربوط به دهه پنجاه میلادی باشه (به احتمال زیاد در رمضان سال1957 میلادی - چون شباهت زیادی به تلاوت معروف بقره طارق شرح داره که در همین زمان قرائت شده) ، سماعاً طیباً :


سوره بقره 188-183 ، غاشیه ، شرح ، تین ، علق / مسجد الاقصی / 24 دقیقه


نظرات (۱)

سلام ب داداش خوب خودم آقا مصطفى.ب قول هوشنگ ماندگار، تبریک ب همه بابت راه اندازى شعبه دوم وبلاگ اکبر القراء.در مورد پخش یا عدم پخش تلاوت تصویرى استاد،خبر ندارى؟
پاسخ:
علیکم السلام، ممنون از نظرتون،
در مورد تلاوت تصویری شیخ مصطفی، زمان دقیقش مشخص نیست؛ ولی فکر کنم امشب پخش بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی