اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
رضا: آیا امسال در مراسم سالگرد استاد عبدالباسط برنامه ای از تلویزیون مصر پخش نشد؟ آیا تلاوتی دارین که قاریان ممتاز کشور مصر در سالگرد عبدالباسط اجرا کرده باشن؟

 

 

علیکم السلام، مطمناً قاریان معروفی در مراسم های بزرگداشت شیخ عبدالباسط تلاوت کرده اند، اما تنها چیزی که تونستم پیدا کنم و در اینترنت منتشر شده، تلاوتی از استاد شحات هست که در مراسم چهلم عبدالباسط قرائت کردند:

 

استاد شحات محمد انور / آل عمران 145-133 / مسجد الحامدیه / سال 1989

(مسجد الحامدیة الشاذلیة ، أربعین الشیخ عبد الباسط 1989/01/12)

http://www.gulfup.com/?KBBPqR

 

در مورد برنامه های تلویزیون مصر هم به نظر میاد چیزی پخش نشده، بر خلاف سال قبل که تلاوت تصویری جدیدی پخش کردن، امسال هیچ خبری نیست و تنها چیزی که پیدا کردم و در سایت های مختلفی گذاشتن تلاوت یک کودک مصری هست که به تقلید از عبدالباسط میخونه و تلاوتش از تلویزیون پخش شده، البته تقلیدش تعریفی نداره و فقط حرکاتش تا حدودی شبیه عبدالباسط هست!! در مجموع اصلاً قابل مقایسه با کودکان ایرانی مثل همین بچه هایی که در برنامه اسراء می خونن نیست!!

 

 

طفل یقلد الشیخ عبد الباسط عبد الصمد فی ذکرى وفاته

http://www.gulfup.com/?XQ2VMv

www.youtube.com/watch?v=yS5p3jf5FY8

 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی