اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بهنام شیروانی : با عرض سلام و خسته نباشید, اگه امکان داره شاهکارهای تلاوت های مصری که در سایت رادیو قرآن وجود داره, رو با کیفیت بالا بزارید. و اگر امکان داره چند تلاوت با کیفیت بالا حداقل 128 از استاد محمود علی البنا مخصوصا سوره بقره آیت الکرسی رو در سایت قرار بدید. با تشکر.


تصویر نادر از استاد مصطفی اسماعیل و محمود علی البنا - سال 1977 میلادی

سلام، در مورد تلاوت های سایت رادیوقرآن باید بگم که اکثر این تلاوت ها کیفیت خیلی خوب و در واقع عالی دارن که حتی در سایت های عربی هم مشابهش کمتر پیدا میشه، و مثلاً چند تا از تلاوت های استاد عبدالباسط رو که از این سایت دانلود کرده بودم و در منتدیات استاد گذاشتم استقبال زیادی شد و اصلاً با این کیفیت نشنیده بودند، امیدوارم که تلاوت های با کیفیتی که از بقیه قراء مخصوصاً مصطفی اسماعیل در اختیار دارند رو هم در سایت قرار بدن، اما فعلاً که خیلی وقت هست تلاوت جدیدی نمیذارن و به جاش فایل های برنامه ها و سخنرانی هایی رو در سایتشون گذاشتن که بعید میدونم کسی دانلود کنه، یا در همین ایام محرم مداحی های آقای کریمی رو که الحمدالله صدها سایت و وبلاگ مختلف قرار میدن مجددا در سایت خودشون بارگذاری کردن...!!

در مورد استاد محمود علی البنا و تلاوت آیت الکرسی که از شاهکارهای استاد هست، نسخه ای که از رادیو قرآن پخش میشه کیفیتش خیلی خوبه، اما  کیفیت 128 این تلاوت رو هم پیدا کردم که هر دو تا رو قرار میدم:

استاد محمود علی البنا / بقره 261-255 / عراق-1976 / به مدت 28 دقیقه
این تلاوت در تاریخ 6 رمضان سال 1396 قمری (1976/08/28) در مسجد اعظم عراق تلاوت شده است


با کیفیت 128 و حجم 25 مگابایت
http://s6.picofile.com/file/8256982418/Banna_Baqare_Iraq_1976.mp3.html

با کیفیت 24 و حجم 4 مگابایت



در این صفحه هم میتونید 5 تا از تلاوت های زیبای استاد علی البنا رو با کیفیت 128 دانلود کنید (احزاب قصار،ابراهیم، مریم و دو تلاوت از سوره طه):
https://www.mediafire.com/?b24788926sosl1r

نظرات (۱)

فایل تلاوت با کیفیت 128 خراب است. لطفاً ملاحظه نمایید.
پاسخ:
سلام،لینک جدید گذاشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی