اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاوت استاد مصطفی اسماعیل در مراسم سالگرد شیخ عبدالفتاح شعشاعی

 

                             

 

استاد عبدالفتاح شعشاعی از قاریان قدیمی و معروف کشور مصر، سال 1890 میلادی در روستای شعشاع واقع در استان منوفیه مصر متولد شد، در ده سالگی حافظ کل قرآن شده و بعد از آن علوم قرائات را در طنطا و زیر نظر اساتید معروف آن شهر فرا گرفت. سپس با تشویق اساتید به قاهره و الازهر رفت و با توجه به صدای زیبا و هم چنین استعداد و نبوغ بالایی که در تلاوت داشت خیلی زود به عنوان یکی از قاریان معروف و درجه اول مصر مطرح شد. از سال 1936 شروع به تلاوت در رادیو قران مصر نمود و در واقع یکی از اولین قاریانی بود که در رادیو تلاوت کرد. سرانجام استاد عبدالفتاح شعشاعی در 72 سالگی و در تاریخ 1962/11/11 در گذشت.

اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل، سال 1963 و در مراسم سالگرد شیخ عبدالفتاح، تلاوت زیبایی از سوره نجم و قمر و طارق انجام دادند که تقدیم می کنم:

 

استاد مصطفی سماعیل / نجم قمر طارق / سال 1963 میلادی / 34 دقیقه / 8MB

https://archive.org/download/Mustafa_Ismaiil...mp3

 

 این هم مقطعی زیبا از تلاوت، که بعد از قرائت استاد مصطفی اسماعیل، یکی از مستمعین حاضر در جلسه استاد را تشویق کرده (الله یفتح علیک، الله یکرمک..) و بعد از آن برای عبدالفتاح شعشاعی هم دعا می کند:

http://www.gulfup.com/?rtp4cG

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی