اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ

نوادر رمضانیه


بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان



خوشبختانه چند سالی هست که تلویزیون کشور مصر، از احتکار (!!) چندین ساله ی گنجینه های خود دست برداشته و در ماه مبارک رمضان، اقدام به پخش تلاوت های تصویری جدید و نادر از قراء قدیمی این کشور می نماید.

این رویه که از سال 2011 میلادی شروع شده (و جالب این که بعضی ها این اتفاق مبارک رو با انقلاب مصر و سقوط حسنی نامبارک بی ارتباط نمیدونن!!)، ظاهراً امسال هم ادامه دارد و ان شاء الله شاهد پخش تلاوت های تصویری جدید از اساتید بزرگ مصری خواهیم بود.

این تلاوت ها هر شب در لحظات روحانی قبل از افطار از شبکه اول تلویزیونی مصر (قناة الأولی) پخش خواهد شد. تهیه کننده این تلاوت ها آقای عبدالعزیز عمران کارگردان مصری هست که همه ساله این گنجینه های با ارزش را از آرشیو غنی و بی نظیر تلویزیون مصر استخراج کرده و به علاقه مندان تقدیم می کند. و طبق اطلاعاتی که توسط دوستان ایشان منتشر شده، تلاوت شب اول از استاد محمد صدیق منشاوی، تلاوت شب دوم از استاد مصطفی اسماعیل، تلاوت شب سوم از استاد محمود خلیل الحصری و تلاوت شب چهارم از استاد عبدالباسط بوده و به همین ترتیب در شب های بعد نیز تلاوت های تصویری جدیدی از سایر قاریان هم چون استاد حمدی زامل، محمود علی البنا و ... پخش خواهد شد.

ان شاء الله اگه خدا توفیق بده این تلاوت های ناب رو در وبلاگ قرار خواهم داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی