اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ

*** اولین ویدیو از استاد منشاوی ***

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بالاخره انتظارها به سر رسید!!!!!

 

 

سرانجام بعد از گذشت نزدیک به 50 سال از وفات استاد محمد صدیق منشاوی، اولین فایل ویدیویی از ایشان منتشر شد. (چند سال قبل یک فایل تلاوت تصویری از سوره صافات به اسم منشاوی منتشر شده بود که بعدا مشخص شد فیلم مربوط به استاد طبلاوی هست و صدای منشاوی رو روی اون گذاشتن)

ولی این بار یک فایل تصویری خیلی کوتاه از استاد منشاوی منتشر شده که مربوط به یکی از سفرهای ایشان به کشور لیبی در دهه شصت میلادی (اواخر عمر استاد) هست و در این فیلم، استاد مشغول سلام و احوال پرسی با ملک السنوسی پادشاه کشور لیبی هستن، البته فعلا فقط چند ثانیه از این فیلم در یک صفحه فیسبوک که ویژه استاد منشاوی هست قرار گرفته و ان شاء الله قراره به زودی این فایل تصویری بصورت کامل رونمایی بشه.

http://www.aparat.com/v/7F1lJ


علاقه مندان به تلاوت های استاد منشاوی، حتما اطلاع دارن که استاد تعدادی از زیباترین و ماندگاترین تلاوت هاشون مثل سوره نحل، غافر، شعرا، حج و ... رو در کشور لیبی خوندن، و بعید نیست که فیلم این تلاوت ها هم موجود باشه و تا چند وقت دیگه بتونیم این شاهکارهای تلاوت رو به صورت تصویری ببینیم. والله اعلم


توضیح تکمیلی : شخصی که در فیلم با استاد سلام و احوال پرسی می کنه پادشاه لیبی نیست، بلکه یکی از مقامات دربار هست که در اون سال ها رئیس بعثه پادشاهی لیبی در سفر حج بوده.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی