اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

مجموعه ای کم نظیر از تلاوت های استاد مصطفی اسماعیل ، با کیفیت عالی و اصلی

 

مصطفی اسماعیل و قاری عراقی علاء الدین القیسی

 

این تلاوت ها رو شخصی به نام عبداللطیف الصاوی منتشر کرده که اهل شهر المنصوره مصر هست، این آقا نوارهای خیلی زیادی از مصطفی اسماعیل در اختیار داره که از خانواده استاد یا سمیعه های ایشون گرفته، و معروف به صاحب التراث مصطفی اسماعیل هست!! خیلی از تلاوت های جدیدی که در وبلاگ گذاشتم -و ان شاء الله بقیه اش رو هم بعدا میذارم- رو ایشون برای اولین بار در اینترنت منتشر کرده و البته این طور که خودش گفته، تلاوت های زیادی هم از مصطفی جمع آوری کرده که صاحبای اصلی اون نوارها اجازه نمیدن که در اینترنت منتشر بشه.

به هر حال، از چند وقت قبل جناب عبداللطیف شروع کرده به آپلود کردن نوار تلاوت های مصطفی اسماعیل با کیفیت اصلی؛ حتما اطلاع دارین که خیلی از تلاوت هایی که از شیخ مصطفی در اینترنت موجود هست دستکاری شده و روی اون ها تغییراتی دادن (صدا رو ادیت کردن و اکوی زیاد اضافه کردن، تلاوت رو کم و زیاد کردن و بعضی قسمتا رو حذف کردن و...) ولی چون این تلاوت ها مستقیماً از نوارهای قدیمی منتقل شده، اکثراً کیفیت فوق العاده ای دارن، و مهمتر این که بدون ادیت و تغییرات هست، ضمن این که تلاوت ها به صورت 128kbps یا 192kbps قرار داده شده که کیفیتش عالی هست.(البته طبیعتا حجم این فایل ها هم خیلی زیاد هست)

فعلا چند ماه هست که این کار رو شروع کرده و تا الان تلاوت های بعضی از سوره ها مثل بقره، آل عمران، اسرا، تحریم و... رو گذاشته و این طور که خودش نوشته : یرفع تباعاً ، یعنی بقیه تلاوت ها به مرور قرار خواهد گرفت. تلاوت ها در 4shared آپلود شده ولی چون لینک مستقیم داره دانلودش خیلی راحت هست؛

لینک صفحه دانلود تلاوت ها:

آل عمران

الأحزاب

الإسراء

البقرة

التحریم و الحاقة

الحج

الحجرات و ق

تلاوات قرأها الشیخ مرة واحدة

سورة ابراهیم

قصر الملک (تلاوت های استاد در قصر ملک فاروق)

تلاوات من اذاعة دمشق

هود علیه السلام

الرعد

دانلود تلاوت ها از سایت مزامیر

 

* عکسی که از مصطفی اسماعیل در ابتدای این پست گذاشتم هم یکی دیگر از نوادری هست که جناب عبداللطیف منتشر کرده!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی