اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

محمد : سلام خدمت برادر بزرگوار و عرض خسته نباشید ، اگه براتون مقدور بود تلاوت مجلسی سوره اسراء آیات 1-25 استاد عبدالباسط رو برای دانلود بگذارید. چندین ساله دنبالشم ولی نتونستم پیداش کنم ضمنا در این تلاوت استاد از *وجعلنا ایه النهارمبصره*...تا...*الزمناه طائره فی عنقه* به یک نفس نزدیک به یک دقیقه خوانده تلاوت مربوط به جوانی استاده. من اینو از رادیو قرآن چندین سال پیش شنیدم.خیلی ممنون

 

سلام دوست عزیز، اتفاقا این تلاوت رو خودم هم از رادیو قرآن شنیده بودم و قبلاً خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم، (البته چند تلاوت اسرا 25-1 وجود داشت اما اون تلاوت اصلی نبود)، ولی حالا که شما دوباره یاد آوری فرمودین، مجددا بررسی کردم و خوشبختانه این بار تونستم این تلاوت فوق العاده زیبا رو پیدا کنم که در واقع جزء شاهکارهای استاد عبدالباسط و یکی از زیباترین تلاوت هایی هست که ازش شنیدم، به همه دوستان پیشنهاد می کنم شنیدن این تلاوت رو به هیچ وجه از دست ندن:

 

استاد عبدالباسط ، سوره اسرا 25-1 ، به مدت 27 دقیقه

تلاوت شده در کشور سوریه، شهر حلب ، سال 1957 میلادی

http://www.mediafire.com/?gkrerp30aeo4o7d

 

چند مقطع فوق العاده زیبا و ملکوتی از این تلاوت:

1.سوره اسرا ، آیه 9 (إن هذا القرآن)

2.سوره اسرا ، آیه 12

3.سوره اسرا ، آیه 12 و 13 (همون قطعه ای که نزدیک به یک دقیقه با یک نفس میخونن / این مقطع در واقع ترکیب دو فراز مختلف هست، مقطع اصلی را از اینجا بشنوید)

 

*

نسخه جدید و با کیفیت بهتر این تلاوت را از این صفحه دانلود کنید

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی