اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

جاودانه ای از اکبرالقرا : نجم قمر-1961


احسان
: من یه تلاوت نصفه از سوره نجم دارم که ظاهراً برای جوانی استاد هستش (شاید دهه چهل). این تلاوت اعوذ بالله و بسم الله نداره و استاد از این آیه شروع به خوندن می کنه: "افریت الذی تولی" (نجم) تا "یوم یدع الداع الی شیءٍ نکر" (قمر). صدق الله هم نداره و حدوداً 20 دقیقه هست. میشه محبت کنی بررسی کنی آیا کاملش رو داری؟ اگه پیدا کردی بذار تو وبلاگ با این عنوان: جاودانه ای از اکبرالقرا





احتمالاً منظور شما این مقطع  هست:

http://s5.picofile.com/file/8118994068/mustafa_Najm_33_62_Qamar_1_6_.wma.html

این تلاوت رو من خیلی وقت قبل شنیده بودم و فکر می کردم قسمتی از تلاوت معروف "نجم قمر رحمن قصار" استاد (لبنان-1956) هست، ولی الان که دوباره گوش کردم، متوجه شدم که با اون تلاوت فرق می کنه، و خیلی دنبالش گشتم تا بالاخره تونستم تلاوت اصلی و کامل رو پیدا کنم، تلاوت مربوط به سال 1961 هست و البته کیفیت صدای استاد هم تفاوت زیادی با این مقطع داره!!!


مصطفی اسماعیل ، نجم 62-31 ، قمر 17-1 / مسجد حضرت زینب (س) - سال 1961 میلادی / 31 دقیقه / 7MB

http://cld.persiangig.com/download/KNfrPPBjhV/mustafa-ismail_najm31-62.qamar1-17.mp3/dl

(قطعه موردنظر شما، از دقیقه 2:30 تا 17 این تلاوت هست)



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی