اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز دوم تیرماه، چهارمین سالگرد درگذشت استاد مرحوم ابوالعینین شعیشع هست، و به همین مناسبت یک کلیپ کوتاه و جالب و بسیار قدیمی از تلاوت این استاد مرحوم رو تقدیم می کنم. البته ان شاء الله در ماه رمضان امسال، یکی از تلاوتهای تصویری و نادر مرحوم شعیشع هم از تلویزیون مصر پخش خواهد شد؛ اما فایل تصویری ویژه ای که در این پست قرار میدم، در واقع میشه گفت قدیمی ترین فیلمی هست که تا به حال از اساتید معروف کشور مصر منتشر شده.
این فایل مربوط به سال 1946 میلادی میشه؛ یعنی حدود هفتاد سال قبل، که حتی تلاوت صوتی از اون سال ها هم، بسیار کم در دسترس هست!!
اگه خاطر دوستان باشه، چند ماه قبل یک مقطع کوتاه و بسیار زیبا از از تلاوت های دوران جوانی استاد شعیشع گذاشته بودم که آیاتی از سوره مبارکه اسراء رو قرائت میکردن (post140)، و توضیح داده بودم که این مقطع رو استاد برای پخش از یک فیلم سینمایی قرائت کردند. خوشبختانه مدتی قبل این فیلم سینمایی به طور کامل منتشر شد و مشخص شد که استاد شعیشع علاوه بر تلاوت، نقش کوتاهی هم در آن بازی کردند!! این فیلم با نام "نائب العام" در سال 1946 میلادی اکران شده؛ و قطعاتی  که در آن، استاد شعیشع به ایفای نقش می پردازند و همچنین دو مقطع کوتاه از سوره های اسراء و آل عمران که تلاوت می کنند را می توانید در کلیپ زیر ببینید و بشنوید:

http://www.aparat.com/v/7FYiw




نظرات (۳)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ محمد حسین امینی
سلام آقا مصطفای عزیز
از این که دوباره در وبلاگ مطلب گذاشتین واقعاً خوش حال شدم 
مشتاقانه منتظر پست های بعدی هستم
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام. ممنون، لطف دارید.
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ تلاوت های ماندگار
سلام.خیلی عالی بود آدم را می بره به زمان رفعت و عبدالفتاح و جوانی مصطفی. خدا خیر بده به همه .
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ قاریان و فنون تلاوت
سلام علیکم و رحمه الله.
ان شاء الله اعمالتون در این ماه مورد قبول واقع بشه.
خیلی خوشحال شدیم دوباره فعالیت تون شروع شد.
پاسخ:
سلام، طاعات و عبادات شما هم قبول باشه ان شاء الله، ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی