اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست، تلاوتی بسیار زیبا و شنیدنی از استاد محمد صدیق منشاوی تقدیم شما می کنم که از تلاوت های نسبتاً کمیاب و کمتر شنیده شده استاد هست و شاید خیلی از علاقه مندان استاد منشاوی هم هنوز این تلاوت رو نشنیده باشند، یکی از شاهکارهای استاد در کشور لیبی شامل آیات 152-121 سوره مبارکه  آل عمران.

 

 

این تلاوت چند سال قبل (2010) برای اولین بار در اینترنت منتشر شد که کیفیت ضبط پایینی داشت، ولی با وجود کیفیت ضعیف ، بارها این تلاوت رو شنیده بودم و علاقه زیادی به اون داشتم ، به ویژه اواخر تلاوت (آیه144به بعد) که با معنویت خاصی تلاوت شده و فوق العاده ملکوتی و دلنشین هست...

خوشبختانه مدتی پیش، نسخه ای جدید و با کیفیت بسیار عالی از این تلاوت منتشر شد که زیبایی این شاهکار استاد رو صد برابر کرده (این نسخه رو همون شخص لیبیایی منتشر کرده که قبلاً در وبلاگ درباره اش توضیح داده بودم با رادیوی این کشور در ارتباط هست و تلاوت نادر حشر قصارالسور رو برای اولین بار منتشر کرده بود)

 

استاد محمد صدیق منشاوی / آل عمران 152-121 / لیبی / 47 دقیقه

http://www.mediafire.com/?r5aps98qpmrx5dn

 

* استاد منشاوی دو تلاوت دیگر هم از سوره آل عمران در لیبی انجام دادند، لینک دانلود این تلاوتها رو هم قرار میدم که هر دو از قرائت های زیبای استاد هستند، به ویژه تلاوت اول که از اجراهای معروف و شاهکارهای تاریخی ایشان هست:

 

آل عمران 194-169 / 53 دقیقه

http://www.mazameer.com/song_download_571_7

 

آل عمران 198-169 / 57 دقیقه

http://www.mazameer.com/song_download_1684_7

 


نظرات (۱)

سلام واقعا دستتون درد نکنه لطفا اگر نوار جدیدی دارید بار گذاری کنید متشکرم ماجورباشید.
پاسخ:
سلام. مجموعه ای از تلاوتهای استاد منشاوی باکیفیت عالی:
http://mustafa-ismail.blog.ir/post/450

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی