اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

استاد محمد صدیق منشاوی - آل عمران و قصارالسور

محمد: باعرض سلام و خداقوت. استاد منشاوی در ادامه ی تلاوت آل عمران 194-169 (که در این صفحه هست) سوره طارق و دیگر سوره ها نیز تلاوت کردن که کیفیت پایین آن موجود است. اگر ممکنه کیفیت بالای آن را قرار دهید. ممنون از زحماتتون.اجرتون با الله.



علیکم السلام، خدمت شما دوست بزرگوار عرض کنم که تلاوت آل عمران 194-169 که اشاره کردین و قبلاً در وبلاگ گذاشتم، از شاهکارهای معروف استاد هست که در کشور لیبی خوندن و مدتش هم 53 دقیقه و بصورت کامل هست؛ یعنی بعد از آل عمران، سوره دیگری قرائت نشده:
آل عمران 194-169 / لیبی / 53 دقیقه
http://www.mazameer.com/song_download_571_7

اما به احتمال زیاد، منظور شما تلاوت "آل عمران 175-169 و قصارالسور" هست که استاد در کشور سوریه قرائت کردند. متاسفانه این تلاوت بصورت کامل در دسترس نیست. مرحوم منشاوی بعد از سوره آل عمران، سوره طارق و فجر رو هم قرائت می کنند که در اواسط سوره فجر ضبط تلاوت قطع میشه. اما یه نسخه ادیت و دستکاری شده ازش در سایت ها گذاشتن که در واقع "ادامه سوره فجر و علق و..." رو از یک تلاوت دیگه بهش اضافه کردن! هر دو نسخه رو خدمت شما تقدیم می کنم:

آل عمران 175-169.طارق.فجر 17-1 / سوریه/ به مدت 22 دقیقه / کیفیت خوب
http://www.mediafire.com/?db6379lpizlow18

آل عمران.طارق.فجر.علق.حمد.بقره / سوریه / به مدت 38 دقیقه / کیفیت متوسط



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی