اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

تلاوت تصویری روز ششم ماه رمضان :

شب گذشته اولین قسمت از تلاوت تصویری اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل پخش شد، که یک تلاوت مجلسی نادر و بسیار زیبا و قدیمی از دهه شصت میلادی بود (أندر تسجیل علی الإطلاق!) ، تا به حال تمامی تلاوتهای تصویری مجلسی منتشر شده از استاد مربوط به مسجد امام حسین علیه السلام بودند و این اولین تلاوت تصویری هست که در مکان دیگری قرائت شده، یعنی مسجد صداوسیمای مصر یا همان "مسجد التلیفزیون" . ان شاء الله ادامه این تلاوت هم در شب های آینده پخش خواهد شد:

استاد مصطفی اسماعیل / سوره غاشیه 26-8 / مسجد تلویزیون - سال 1967 میلادی

مشاهده و دانلود از آپارات :
http://www.aparat.com/v/JeZbV

دانلود از مدیا فایر :
https://www.mediafire.com/?21uxbt62w49mc9u




* استاد در اوایل تلاوت، آیه 14 (وَأَکْوَابٌ مَّوْضُوعَةٌ) رو جا میذارن، ولی مجددا به عقب برمیگردن و اشتباهشون رو اصلاح می کنن.

*جالب این که تلاوت نادر رمضان سال قبل استاد هم از سوره غاشیه بود، اما تلاوت پارسال استودیویی بود و امسال مجلسی!!

* همون طور که قبلاً هم اشاره شده بود، در بین مستمعین این تلاوت، استاد مرحوم کامل یوسف و سید نقشبندی حضور دارند. در این قسمتی که پخش شد استاد نقشبندی در چندین صحنه رؤیت شد! ولی تصویر واضحی از شیخ کامل یوسف ندیدیم که منتظریم ان شاء الله در قسمت بعدی ببینیم






نظرات (۶)

سلام مثل مک دونالد شعبه میزنی برادر!!شنیدم این ایه را استادمصطفی جاننداخته بلکه خود ویدیو پرش دارد وافتادگی یافته
پاسخ:
علیکم السلام و رحمة الله، اهلاً و سهلاً و مرحباً بکم!
الان که دوباره تلاوت رو دیدم به نظرم میاد که فرمایش شما درسته و میتونه پرش و افتادگی فیلم باشه. امیدوارم که واقعا همینطور باشه، هرچند که شیخ مصطفی سابقه این نوع اشتباهات رو زیاد داشته!!
سلام.چقدر جالب!پارسال سوره غاشیه(استدیو)امسال(مجلسى).ان شاء الله ک فقط ب این فیلم اکتفا نشود و فیلم دیگرى هم پخش گردد.
پاسخ:
علیکم السلام، ان شاء الله که اینطور باشه. به جناب عبدالعزیز عمران هم همین پیغام شما رو رسوندم!! هر چند که احتمالش خیلی کم هست.
سلام. ارائه فایلها توی آپارات خیلی حرفه ای نیست چون فایلها رو در حین بارگذاری، ویرایش می کنه و در نتیجه از کیفیت اصلی نسخه اصلی کاسته میشه. خود این فیلمها قدیمی هستن و کیفتشون چندان مطلوب نیست اگه بنا باشه یکبار دیگه ازشون خروجی بگیریم، نتیجه کار چندان رضایت بخش نخواهد بود. پیشنهاد می کنم مثل رویه پارسال، فایلها رو در چند نسخه ارائه بدین. حق یارتون
پاسخ:
علیکم السلام، من که خودم فایل ها رو آپلود نمی کنم و فقط لینکش رو کپی می کنم! اما دوستانی که سال قبل نسخه های مختلفی میذاشتن امسال اکثراً فقط در یوتیوب قرار میدن، و تو این چند شب فقط فایل کامل و ادغام شده تلاوتها رو با کیفیت بالا در 4shared آپلود کردن که در وبلاگ گذاشتم، اما از فایلهایی که هر روز پخش میشه فعلاً فقط نسخه آقا ماجد رو میتونم بذارم که البته کیفیتش واقعاً عالی هست و دست کمی از اون فایلهای باصطلاح باکیفیت بالا نداره!
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۳ تلاوت های ماندگار
طیب الله انفاسکم. کامل یوسف را هم ببینیم دیگه عالی میشه.
براى دانلود نسخه کامل این تلاوت ک ان شاء الله خواهى گذاشت،باید عضو فورشید بشم؟اگر آره، چ جورى؟
پاسخ:
ان شاء الله فایل کامل رو در آپارات میذارم.
سلام
از نظر من اون پستت توی انجمن قاریان کار زشتی بود اگه یک نفر هم گمان بد طرف من برد ک خواستم اون تحلیل ها رو به اسم خودم تموم کنم یا هر چیزی حلالت نمیکنم
پاسخ:
علیکم السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی