اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

جواد : با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع). نسخه با کیفیت قرائت سور مبارکه حشر و بلد از استاد محمود صدیق منشاوی رو میخوام.این لینک نسخه ای که من دارم و کیفیت چندان خوبی نداره.

http://media.rasekhoon.net/003/15/mahmood-menshavi/qorantv/15.mp3

فکر میکنم مکان قرائت مسجد جامع الحسین (ع) قاهره باشه.سالش رو هم میخوام اگه مشخص باشه.اونجایی که یکی از مستمعین که خیلی هم صدای بلندی داره گریه میکنه واقعا زیباست. سپاس از زحمات شما. در پناه حق.

 

 

سلام، این تلاوت که یکی از زیباترین و در واقع شاهکارهای استاد محمود منشاوی هست، با همین کیفیت نه چندان خوب در اکثر سایت های قرآنی وجود داره و از رادیو قرآن هم به همین صورت پخش میشه، ولی چند وقت قبل در یک وبلاگ و به صورت اتفاقی نسخه جدیدی از این تلاوت و البته به صورت کامل و نیم ساعته پیدا کردم، صاحب این وبلاگ آقای رضا شیخ یکی از هنرمندان قمی هستند و البته ایشون تلاوت رو به اسم استاد محمد صدیق منشاوی در وبلاگ قرار دادن و توضیح دادند که : این اجرا در شمار قرائت‌های کمیاب یا نایاب منشاوی است و ویژگی خاصش آن است که یکی از مستمعان، تحت تاءثیر آهنگ خوش تلاوت مرحوم منشاوی با صدای بلند گریه می‌کند و صدای هق‌هقش به وضوح در دقایق ۸ و ۱۵ ثانیه و ۹ به گوش ‌می‌رسد. نوار این قرائت را در اواسط دهه‌ی ۶۰ شمسی از دوست قاری قزوینی‌ام اکبر حاج‌فتحعلی گرفتم.

اما کاملاً مشخص هست که این تلاوت از برادر استاد منشاوی یعنی شیخ محمود صدیق منشاوی بوده و در واقع نسخه کامل همین تلاوت مورد نظر شما هست:

 

محمود صدیق منشاوی / حشر.بلد.علق.حمد.بقره / مسجد امام حسین (ع) / 33 دقیقه

http://www.mediafire.com/?14g7d852rx8pu9u


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی