اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ

زندگی نامه استاد محمد عمران

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد مرحوم محمد عمران از قاریان و مبتهلان معروف کشور مصر هستند که مطمئناً علاقه مندان به تلاوت قرآن، با ابتهالات و تلاوت های زیبای این قاری خوش صدا و نابینای مصری آشنایی دارند.

 

 

 

مستندی کوتاه از زندگی نامه استاد که ماه رمضان امسال از قناة أزهری (یکی از شبکه های تلویزیونی کشور مصر که زیر نظر الازهر فعالیت می کند) پخش شده را همراه با زیرنویس فارسی آماده کردم که می توانید از لینک زیر دانلود یا مشاهده کنید:

http://www.aparat.com/v/qLHMm

البته زندگی نامه کوتاهی که از استاد محمد عمران موجود هست، مدت ها قبل به فارسی ترجمه شده و در سایت ها و وبلاگ های قرآنی اومده، ولی بیشتر این سایت ها ماجرای تأسف بار و ناراحت کننده ای که بعد از وفات استاد اتفاق افتاده رو به طور کامل توضیح ندادن و اکثراً به این صورت نوشتن که چند هفته بعد از وفات استاد رادیو و تلویزیون مصر از این خبر مطلع شدند، در حالی که ماجرا از این قرار هست که بیست روز بعد از وفات مرحوم محمد عمران، گواهی پذیرفته شدن استاد به عنوان قاری رادیو صادر شده و به منزل ایشان رسید. (مرحوم محمد عمران به عنوان مبتهل در رادیو پذیرفته شده بود ولی مجوز تلاوت نداشت، تا این که مسئولین رادیو بعد از وفات استاد به ایشان اجازه تلاوت دادند!!!)

ان شاء الله در پست بعد، تعدادی از شاهکارهای تلاوت استاد محمد عمران را تقدیم شما خواهم کرد. ولی در این جا یک تلاوت جدید و تازه منتشر شده از ایشان رو قرار میدم، تلاوتی از سوره مبارکه حمد و بقره که دهه نود میلادی از رادیوی کشور امارات پخش شده:

 

محمد عمران / سوره حمد و بقره 49-1 / به مدت 19 دقیقه

http://s5.picofile.com/file/8137122418/emran_hamd_baqare.mp3.html

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی