اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

تلاوت تصویری مجلسی اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل از سور مبارکه قمر تین علق قدر که در شهر قاهره و مسجد امام حسین علیه السلام تلاوت شده است. این تلاوت که پیش از این با کیفیت متوسط در دسترس بود، ماه رمضان امسال از تلویزیون کشور مصر (قناة المصریة) با کیفیتی جدید و عالی پخش شد:


استاد مصطفی اسماعیل / قمر تین علق قدر / مسجد امام حسین(ع) - سال 1978 میلادی

http://www.aparat.com/v/72xzL

 



دانلود تلاوت با کیفیت های بالاتر:

نسخه 1 با حجم 170 مگابایت

http://www.4shared.com/video/ExxOLCO_ba/__-____.html

نسخه 2 با حجم 460 مگابایت

http://www.4shared.com/video/vx8vlMczba/MustafaIsmailAl-QamarAl-TinAl-.html


* این آخرین تلاوت از سری تلاوت های تصویری ماه رمضان امسال هست که در وبلاگ قرار میدم، خدا رو شکر می کنم که توفیق داد تمامی این تلاوت های جدید رو تقدیم شما دوستان کنم، باید از همه کسانی که این تلاوت ها رو بلافاصله بعد از پخش از تلویزیون، در سایت های قرآنی عربی به ویژه سایت مزامیر و منتدیات استاد عبدالباسط قرار می دادند، تشکر کنم. و هم چنین تشکر ویژه از استاد ماجد بزرگوار که شخصا این تلاوت ها رو با کیفیت عالی ضبط کرده و در اختیار ما قرار می دادند. خالص الشکر و الامتنان لکل من ساهم فی هذا العمل خلال شهر رمضان.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی