اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

توضیح در مورد دومین تلاوت تصویری استاد منشاوی

بسم الله الرحمن الرحیم

توضیحی در مورد دومین تلاوت تصویری استاد منشاوی که غافلگیرانه پخش شد و خیلی از دوستان منتظر فایل کامل این تلاوت هستند:

این تلاوت از یکی دیگر از شبکه های تلویزیونی مصر (قناة المصریه) پخش شد و چون هیچ کس از قبل، از پخش این تلاوت مطلع نبود و همه در حال مشاهده تلاوت استاد عبدالعظیم زاهر از شبکه اول (قناة الاولی) بودن، برای همین ظاهراً کسی موفق نشد این تلاوت رو از ابتدا و به صورت کامل ضبط کنه.

به همین دلیل، عده ای با آقای عبدالعزیز عمران (کارگردان مصری که مسئولیت تهیه و پخش تلاوت ها رو بر عهده داره) تماس گرفته و از ایشون خواهش کردن تلاوت مجددا پخش بشه. ولی با توضیحاتی که جناب عبدالعزیز عمران داد، مشخص شد که این تلاوت به اشتباه پخش شده!!!

در واقع قرار بود این تلاوت روز 11 رمضان از قناة الاولی پخش بشه، و قناة المصریه طبق برنامه قرار بود تکرار تلاوت تصویری اول استاد منشاوی (یعنی سوره آل عمران) رو پخش کنه، ولی به خاطر عدم هماهنگی و به اشتباه تلاوت دوم رو پخش کرد!!!

با این تفاصیل، روز یازدهم ماه رمضان، دومین تلاوت تصویری استاد منشاوی مجددا پخش خواهد شد و ان شاء الله به صورت کامل و با کیفیت عالی، ضبط شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اما برای دوستان مشتاقی که نمیتونن تا اون موقع صبر کنن(!)، کامل ترین نسخه ای که تا الان منتشر شده و فقط اعوذ بالله و بسم الله نداره رو با کیفیت عالی قرار میدم:

استاد منشاوی / انعام آیات 160-158 / استودیو - سال 1966 میلادی / 8:14 دقیقه / 135MB

http://www.4shared.com/file/agyqzIcDce/__1966.html

 

نظرات (۱)

سلام تلاوت تصویری سوره انعام دیگه کاملش پخش نشد/؟؟؟؟؟
پاسخ:
علیکم السلام
چرا! چند شب بعد کاملش رو پخش کردن:
http://www.aparat.com/v/eZpbr

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی