اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز با یک تلاوت جدید و ناب از استاد مصطفی اسماعیل در خدمت شما هستیم که ماه قبل و برای اولین بار در اینترنت (سایت مزامیر) منتشر شده است:

تلاوت سوره های "تحریم.حاقه.نازعات.فجر" به مدت 76 دقیقه

این تلاوت بسیار زیبا و شنیدنی در دهه شصت میلادی و در شهر اسکندریه مصر انجام شده، کیفیت ضبط تلاوت هم بسیار عالی است.

 

 

فایل اصلی ارائه شده حجم زیادی داشت (70MB) که تقریبا بدون افت کیفیت ، به 17 مگابایت رساندم و می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

http://www.mediafire.com/?ls1vrustr9yrfl4


دانلود فایل اصلی تلاوت، به حجم 70 مگابایت / بدون اکو

http://www.4shared.com/mp3/-TUJGwhS/____.html


نظرات (۲)

با عرض سلام و خدا قوت.
از آشنایی با مجموعه ارزشمند شما مشعوف شدم.
ان شاء الله از برکات خدمت ارزنده ای که به قرآن و جامعه قرآنی دارید در دنیا و آخرت به احسن وجه بهرمند بشید.
عرضی خدمتتون داشتم که اگر ممکنه فایلهایی که آپلود میفرمایید روی سایتهایی قرار بدید که دانلود از اونها آسون باشه، به طور مثال دانلود از 4shared با مشکل همراهه که شاید به دلیل آی پی ایرانی باشه.
خدا خیرتون بده.
پاسخ:
علیکم السلام، خودم معمولا فایل ها رو در پیکوفایل یا مدیافایر میذارم، اما این لینک 4shared مربوط به همون سایت مرجع هست که این تلاوت رو منتشر کرده بود و من هم مستقیما کپی کردم، اما یه لینک جدید و مستقیم از همین تلاوت براتون میذارم:
http://www.mediafire.com/?8pq8pgt1fz79orq
البته دانلود از فورشیرد هم چندان مشکل نیست و با آی پی ایرانی هم میشه خیلی راحت دانلود کرد!! فقط کافیه در سایت فورشیرد عضو بشین که اون هم چندلحظه بیشتر وقت نمیگیره!
ممنون، خداخیرتون بده.
البته قبلا از اینکه مزاحمتون بشم تمام راه هایی که تونستم رو امتحان کردم ولی ظاهرا مدتیه این مشکل هست. خلاصه نه تنها این فایل بقیه بخش هایی که به این سایت لینک داده بودید هم نتونستم دانلود کنم.
باز هم از مجموعه فاخری که فراهم کردید تشکر میکنم، مخصوصا توضیحاتی که مرقوم میکنید بسیار زیباست، وقتی شنونده میدونه چه چیزی رو داره گوش میده لذت بخش تر میشه.
انشاء الله موفق باشید.
پاسخ:
اگه در سایت فورشیرد عضو باشین و برنامه دانلودمنیجر هم روی سیستم شما نصب باشه دانلود از فورشیرد به سادگی هرچه تمام تر انجام میشه!! اگه لازم هست بفرمایید تا توضیحات دقیق تر و همراه با عکس براتون بذارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی