اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۳ ق.ظ

نسخه کامل تلاوت معروف یوسف حاقه (70 دقیقه)

ناصر: من تلاوت سوره ی یوسف و حاقه مصطفی اسماعیل رو دارم، کیفیتشم خوبه ولی کامل نیست. کاملشو از اینترنت دانلود کردم که ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه است ولی کیفیتش خیلی ضعیفه. میشه کاملش رو با کیفیت خوب برامون بذارین ؟




تلاوت معروف یوسف حاقه (سوره یوسف آیات 4 الی 34 ، سوره حاقه آیات 1 الی 12) ، از شاهکارهای استاد مصطفی اسماعیل هست که در سال 1958 و در شهر اسکندریه مصر (یا به نظر بعضی ها در مسجد ابوالعلای قاهره) انجام شده. چهار فایل مختلف از این تلاوت دارم که هر چهار تا رو براتون میذارم:
تلاوت اصلی نزدیک به هفتاد دقیقه هست. ولی معمولا تلاوت 50 دقیقه ای اش در دسترس هست که در اون، خیلی از آیاتی که استاد تکرار می کنن حذف شده، مثلا آیه 17 و 18 سوره یوسف که چند بار و با قرائت های مختلف تلاوت می کنن یا آیه 23 و...
(علت این کار فکر می کنم به خاطر این بوده که چون نوارهای قدیمی معمولا یک ساعته بودند، تلاوت ها رو کوتاه می کردند تا در یک نوار جا بشه و راحت بشه تکثیرش کرد. این اتفاق برای خیلی دیگه از تلاوت های استاد هم افتاده، مثلا تلاوت فاطر حاقه که معمولا فایل 45 دقیقه ای اش رو می شنویم، در واقع 66 دقیقه هست و استاد بعد از سوره حاقه ، سوره های نازعات شمس و حمد رو هم تلاوت می کنن. ان شاء ا... اون تلاوت رو هم بعدا به صورت کامل براتون میذارم)

1.یوسف.حاقه / 50 دقیقه - 17MB

2.یوسف حاقه/ 55 دقیقه
- 6MB

3.یوسف حاقه / 69 دقیقه - 15MB

4.یوسف حاقه / 71 دقیقه - 4MB


البته هر دو فایل کامل تلاوت (شماره 3 و 4) کیفیت ضبط نسبتا پایینی دارن، ولی تلاوت شماره 3 کیفیتش بهتر هست.

* نسخه جدید و کامل و با کیفیت عالی از این تلاوت جاودانه و ماندگار را از این صفحه دانلود بفرمایید:
http://mustafa-ismail.blog.ir/1392/09/03


نظرات (۱)

خدا خیرت بده
پاسخ:
🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی