اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

وبلاگ راه استاد (محمد صدیق منشاوی)

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع علاقه مندان به استاد محمد صدیق منشاوی می رسونم که وبلاگ قرآنی راه استاد در زمینه آشنایی بیشتر با این استاد شروع به فعالیت کرده؛ برادر بزرگوارم آقای مسعود عباسی که سال هاست با تلاوت استاد منشاوی مأنوس هستند مدیریت این وبلاگ رو بر عهده داشته و در مورد هدف خودشون از راه اندازی این وبلاگ این طور توضیح دادند:

 

1- در این وبلاگ هر جا نامی از استاد منشاوی برده می شود سعی من بر این است که توام با واقع گرایی باشد. درست بر عکس اکثر وبلاگ هایی که به هواداری از قراء مصری یا ایرانی راه اندازی شده اند و پر از مطالب احساساتی و غلو آمیز هستند. شما هر آنچه که درباره ی این استاد عظیم الشان باید بدانید را در این وبلاگ خواهید یافت اما اینکه مثل بعضی دوستان در زندگی خصوصی اساتید تجسس کنیم و صفحات وبلاگ را پر از حواشی شبهه دار کنیم و یا حدسیات خود را در خصوص افکار و عقاید قراء رواج بدهیم... خیر.

2- از استاد منشاوی صدها تلاوت در اینترنت موجود است که بسیاری از آنها بی کیفیت در ضبط یا نسخه ی تکراری هستند... شما بهترین نسخه های پراکنده ی موجود در ده ها سایت و وبلاگ را بطور یک جا از این وبلاگ دانلود خواهید کرد.

3- من دوستانی را می شناسم که در نقاط دور دست کشور ما زندگی می کنند و حتی از یک جلسه ی قرآن محلی نیز بی بهره اند...سعی خواهم کرد مطالبی آموزشی در خصوص یادگیری شیوه ی تلاوت استاد را در این وبلاگ بنویسم که به طور پراکنده و طی سالیان قبل از اساتید مختلف شنیده ام.

 

ورود به وبلاگ راه استاد...محمد صدیق منشاوی

www.menshaavi.blogfa.com

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی