اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه جوادالائمه حضرت امام محمد تقی علیه السلام را تسلیت عرض می کنم.

سریال «باب‌ المراد» مجموعه ای تلویزیونی درباره سیره و زندگی امام جواد (ع) هست که با همکاری سینماگرانی از شش کشور سوریه، لبنان، عراق، کویت، بحرین و ایران و به کارگردانی فهد میری از سوریه ساخته شده و ماه رمضان امسال در 30 قسمت 45 دقیقه ای از چندین شبکه عربی پخش شد.

این سریال مراحل مختلف حیات امام جواد علیه السلام از تولد در مدینه،‌ همراهی پدر در مراحل مختلف، شهادت امام رضا (ع) تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی را به تصویر می‌کشد. با توجه به تمرکز بسیار اندک نسبت به تولید محتوای تصویری برای این امام معصوم، «باب المراد» اهمیت دوچندانی یافته و انتظار می‌رود این سریال در نخستین فرصت ممکن، دوبله و از تلویزیون کشورمان نیز پخش شود. (توضیحات بیشتر را در این صفحه و این صفحه بخوانید)

 

 

کیفیت ساخت این سریال در مجموع خوب هست و از دکورهای خیلی جالبی هم استفاده شده، اما چند مشکل اساسی داره، از جمله این که از چند بازیگر برای ایفای نقش ائمه استفاده کردند و حتی چهره به طور کامل پوشانده نشده، مشکل بعدی هم موسیقی خیلی زیاد فیلم هست که حتی در زمان صحبت کردن شخصیت ها(به خصوص ائمه) قطع نمیشه و واقعاً روی اعصابه!! ولی به نظرم از سریال های مذهبی ایرانی نسبتاً بهتر ساخته شده (البته تعدادی از سازندگان و بازیگران این سریال ایرانی هستن و بسیاری از سکانس ها در ایران فیلم برداری شده)

لینک دانلود این مجموعه به زبان عربی رو قرار میدم، ان شاء الله مورد استفاده دوستانی که مثل خودم به دیدن برنامه های عربی علاقه مند هستند قرار بگیره:

 

[06]   -   [05]   -   [04]   -   [03]   -   [02]   -   [01]

[12]   -   [11]   -   [10]   -   [09]   -   [08]   -   [07]

[18]   -   [17]   -   [16]   -   [15]   -   [14]   -   [13]

[24]   -   [23]   -   [22]   -   [21]   -   [20]   -   [19]

[30]   -   [29]   -   [28]   -   [27]   -   [26]   -   [25]

www.shiatv.net


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی