اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا

استاد مصطفی اسماعیل

اکبرالقرا
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستداران تلاوت قرآن کریم
این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر با نابغه تلاوت قرآن؛ اکبرالقرا استاد مصطفی اسماعیل طراحی شده است؛ و در کنار آن، سایر مطالب قرآنی هم در وبلاگ قرار خواهد گرفت. منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم. همچنین اگر تلاوت خاصی از استاد مصطفی اسماعیل یا سایر قراء می خواهید، می توانید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل و یا تلگرام با ما در میان بگذارید که ان شاء الله در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
https://telegram.me/akbarolqurra
mustafaismaili118@yahoo.com
mustafa-ismail.blogfa.com
mustafa-ismail.blog.ir
آخرین نظرات
  • ۲۶ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱ - آلپ صنعت
    عالی
پیوندها
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم

امروز 29 تیر ، بیست و نهمین سالگرد درگذشت استاد محمود علی البنا هست (29 ژوئیه 1985)، و به همین مناسبت تلاوتی زیبا و با کیفیت ضبط عالی از این استاد که به تازگی منتشر شده رو تقدیم می کنم. نکته جالب در مورد استاد علی البنا این که ایشان از سادات و از نسل امام هادی علیه السلام بودن.

 

 

استاد محمود علی البنا / نبأ. نازعات / طنطا، مسجد احمدی

http://www.gulfup.com/?dRvzWT

 

این تلاوت در مراسم سالگرد شیخ ابراهیم سلام که معلم قرآن محمود علی البنا و بسیاری دیگر از اساتید معروف مصری بودن انجام شده. استاد چندین سال در مراسم سالگرد جناب ابراهیم سلام تلاوت کرد که همگی از زیباترین تلاوت های ایشان هستند. مانند تلاوت آیات پایانی سوره طه که از تلاوت های معروف استاد هست.

عکسی که در ابتدای پست گذاشتم هم مربوط به یکی از تلاوت های مرحوم علی البنا در این مراسم هست که در گوشه تصویر، عکس جناب شیخ ابراهیم سلام که بر دیوار نصب هست دیده میشه.

این هم عکس دیگری از این مراسم که استاد سید نقشبندی هم در تصویر حضور دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی